zondag 9 april 2017

Webdesigner antwerpen

Op zoek naar een betaalbare website ? (check liften voor ringland voor een voorbeeld) Bruikbaarheid en het nut, niet het visuele ontwerp, bepalen het succes of falen van een web-site. Aangezien de bezoeker van de pagina is de enige persoon die de muisklikken en daarom beslist alles, heeft user-centric ontwerp van een standaard aanpak voor een succesvolle en winst gerichte web design. Immers, als gebruikers een functie niet kan gebruiken, het kan net zo goed niet bestaan.
We zijn niet van plan om de implementatie details te bespreken (bijvoorbeeld wanneer het zoekvak geplaatst moet worden), omdat het is al gedaan in een aantal artikelen; in plaats daarvan richten we ons op de belangrijkste principes, heuristiek en benaderingen voor een effectieve web design - benaderingen die, goed gebruikt, kan leiden tot meer geavanceerde ontwerpbeslissingen en het proces van het waarnemen gepresenteerde informatie te vereenvoudigen. [Content Care okt / 18/2016]
Let op dat je geïnteresseerd bent in de usability gerelateerde artikelen we al eerder gepubliceerd zou kunnen zijn:
Principes van Great Design: Webdesigner antwerpen volgt al deze principes
Ontwerp Principes: visuele waarneming en de beginselen
30 usability problemen bewust te zijn van
9 Gemeenschappelijk Usability Fouten in Web Design
Principes van een effectieve Web Design Guidelines Link
Met het oog op de principes goed te gebruiken moeten we eerst begrijpen hoe gebruikers omgaan met websites, hoe ze denken en wat zijn de basispatronen van het gedrag van gebruikers.
Hoe gebruikers denken? Link
Kortom, de gebruikers gewoonten op het web zijn niet zo verschillend van de klant gewoonten in een winkel. Bezoekers blik op iedere nieuwe pagina, scant u een deel van de tekst, en klik op de eerste link die hun interesse vangt of vaag lijkt op wat ze zoekt. In feite zijn er grote delen van de pagina die ze niet eens naar te kijken. Neem ook eens een kijkje op deze blog!
De meeste gebruikers zoeken naar iets interessants (of nuttige) en klikbare; zodra een aantal veelbelovende kandidaten worden gevonden, gebruikers klikken. Als de nieuwe pagina niet voldoet aan de verwachtingen van de gebruikers, is de knop Vorige klikte en de zoektocht wordt voortgezet.
Gebruikers waarderen de kwaliteit en geloofwaardigheid. Als een pagina biedt gebruikers met een hoge kwaliteit van de inhoud, zijn ze bereid om de inhoud met reclame en het ontwerp van de site in gevaar brengen. Dit is de reden waarom niet-wat-goed ontworpen websites met inhoud van hoge kwaliteit te krijgen veel verkeer over jaren. De inhoud is belangrijker dan het ontwerp dat het ondersteunt.

Gebruikers hoeven niet lezen, ze scannen. Het analyseren van een web-pagina, kunnen gebruikers zoeken naar een aantal vaste punten of ankers die hen zou leiden door de inhoud van de pagina.
Web Design Guidelines
Gebruikers hoeven niet lezen, ze scannen. Merk op hoe “hot” gebieden abrupt in het midden van zinnen. Dit is typisch voor het scanproces.
Web-gebruikers zijn ongeduldig en aandringen op onmiddellijke bevrediging. Heel eenvoudig principe: als een web-site is niet in staat om de verwachtingen van de gebruikers te voldoen, dan ontwerper niet in geslaagd om zijn werk goed gedaan en het bedrijf geld verliest. Hoe hoger de cognitieve belasting en minder intuïtief is de navigatie, de meer bereid zijn gebruikers om de website te verlaten en te zoeken naar alternatieven. [JN / DWU]
Gebruikers hoeven geen optimale keuzes te maken. Gebruikers hoeven niet te zoeken naar de snelste manier om de informatie die ze zoeken. Evenmin hebben ze webpagina te scannen op een lineaire manier, gaan achtereenvolgens van de ene site sectie naar een andere. In plaats daarvan gebruikers satisfice; ze kiezen voor de eerste redelijke optie. Zodra ze een link die lijkt alsof het zou kunnen leiden tot het doel te vinden, is er een zeer goede kans dat het onmiddellijk zal worden geklikt. Optimaliseren is hard, en het duurt een lange tijd. Satisficing is efficiënter. [video]
Principes van een effectieve Web Design
Sequentieel lezen stroom werkt niet in het web. Right screenshot op de afbeelding op de bodem beschrijft de scan pad van een bepaalde pagina.
Gebruikers volgen hun intuïtie. In de meeste gevallen kunnen gebruikers aanmodderen in plaats van het lezen van de informatie die een ontwerper heeft verstrekt. Volgens Steve Krug, de belangrijkste reden daarvoor is dat gebruikers niet schelen. “Als we iets vinden dat werkt, houden wij vast aan het. Het maakt niet uit aan ons als we begrijpen hoe de dingen werken, zolang we ze kunnen gebruiken. Als uw publiek gaat om te handelen alsof je het ontwerpen billboard, vervolgens het ontwerp grote billboards.”
Gebruikers willen controle hebben. Wil je een website laten maken dan kan je ook eens een kijkje nemen op http://www.website-laten-maken.vlaanderen. Gebruikers willen in staat zijn om hun browser te controleren en vertrouwen op de consistente presentatie van gegevens door de hele site. Bijv. ze willen niet nieuwe vensters opduiken onverwacht en ze willen in staat zijn om terug te komen met een “Back” -knop naar de site die ze eerder geweest: daarom is het een goede gewoonte om nooit Open links in nieuwe browservensters.

Bekijk ook onze instagram pagina!

Vandaag de dag, te veel websites zijn nog steeds ontoegankelijk. In ons nieuwe boek Inclusive Design Patterns, gaan we na hoe ambachtelijke flexibele front-end design patterns en zorg toekomstbestendig en toegankelijke interfaces zonder extra inspanning.


Maak geen gebruikers denken Link bezoek onze facebookpagina
Volgens Krug's eerste wet van bruikbaarheid, moet de web-pagina voor de hand liggende en spreekt voor zich. Wanneer u het maken van een site, is het jouw taak om zich te ontdoen van de vraagtekens - de beslissingen die gebruikers nodig hebben om bewust te maken, rekening houdend met voor-, nadelen en alternatieven.
Meer informatie? bezoek onze website laten maken pagina!

Meer informatie vindt u ook op website laten laten maken

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen